Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015

50 SHADES OF...GREY!!!

Γεια σε όλους και όλες..ελπίζω να είστε καλά.

  Έχω καιρό να δημοσιεύσω κάτι και αυτό γιατί δεν είχα βρει κάποια πηγή έμπνευσης.  Σήμερα αποφάσισα να γράψω για τις 50 αποχρώσεις του γκρι. Παρακολούθησα την ταινία και έχοντας διαβάσει το βιβλίο σκέφτηκα πως θα ήταν καλή ιδέα να σας πω την γνώμη μου. 

    Αν και με λάθος απόδοση του τίτλου η ταινία ήταν αρκετά καλή για κάποιον που δεν έχει διαβάσει το βιβλίο και δεν ξέρει γενικά το όλο story. Όποιος έχει διαβάσει το βιβλίο θα πρόσεξε πως λείπουν αρκετές σκηνές και μερικές απ αυτές ήταν απ τις πιο κρίσιμες του βιβλίου, μόνο γι΄αυτό εκφράζω το παράπονο μου.Με την πρεμιέρα της ταινίας να αγγίζει τα 87εκ. δολάρια η  Dakota Johnson ήταν εκπληκτική ως Anastasia Steele θεωρώ πως πραγματικά είχε μπει στον ρόλο της και υπήρξαν σκηνές που μας πρόσφερε αρκετό γέλιο. Από την άλλη ο Jamie Dornan..ως Christian Grey,,τι να πει κανείς γι αυτόν τον ηθοποιό; Έχω να ομολογήσω πως και τις 2 φορές που είδα την ταινία στο cinema ( ναι καλά διαβάσατε 2 φορές) όλοι παραμιλούσαν για το σώμα του και τον τρόπο που κοίταζε την Αna. Σας συνιστώ λοιπόν να δείτε την ταινία και να ανακαλύψετε και εσείς τις 50 αποχρώσεις του Grey..και όχι του γκρι όπως δηλώνει ο τίτλος αλλά μην ταλαιπωρήσετε τα αγόρια σας φίλες μου..Ένα girls night θα ήταν ιδανικό! 
Μέχρι το επόμενο ποστ Φιλάκια πολλά! 
Υ.Γ περιμένω τις εντυπώσεις σας απ την ταινία 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου